28.2.10

Gårdagen och dagen

Det har verkligen kommit rätt mycket snö här uppe börjar synas på snövallarna, när man inte ser över dem, då är det rätt mycket alltså...
Hannah och jag i hennes soffa.
Jag hann knäppa lite kort på mig själv... Och tycker fortfarande att det är väldigt lusigt att mamma aldrig sett mitt födelsemärke på näsan förrän i sept förra året typ..;)

Ingen pizza igår för mig och Hannah utan istället gick jag hem till henne och var lite barnvakt och kollade på Melodifestivalen och sjöng så det stod härliga till och vi skulle kunna sammanfatta hela kvällen med att säga: Sök till IDOL!


Dagen kommer däremot bestå av pizza ätande när Hannah glider förbi, jag ska dessutom kila upp till Kristin så hon får tillbaka sin stereoanläggning som jag fick låna inför förfesten, handla lite på Hemköp och sen ska jag börja läsa Bilder av självet. Låter som en intressant bok måste jag säga..:)

Vaknade imorse (1,5h sen) av att jag tyckte att det lät konstigt liksom lite doft dunkande ljud. Försökte lokalisera det mellan sovande och vaket tillstånd. Detta är sedan något som när jag lokaliserat det fick mig klarvaken. Nisse spyr snart någonstans och det är väldigt troligt att det är sängen! Jag satt mig käpprak upp i sängen och där stod han nere vid fotändan på det nytvättade överkastet, jag gjorde det enda jag kom på, puttade ner honom från sängen (snäll mamma du har katten) precis när han kommer ner på golvet spyr han som en tok. Konstigt nog var det inte osmält mat (som det brukar vara) utan "sörjigare" än så, så vi får väl se om han fortsätter. Men precis efteråt, ja då skulle han såklart ha mat! Vem vill inte ha massa mat precis efter en spya liksom...? Knäppkatt!

Inga kommentarer: