23.3.10

Jag längtar efter...

.. att äta stora välsmakande jordgubbar...
... att äta strawberry frosted donut with sprinkles från Dunkin' Donuts...
... att tassa med en isbjörn i Central Parks zoo...
... att åka karusell på den 100-åriga gamla karusellen i Central Park...
... att vara i China town över dagen, gå in i det buddhistiska templet bakom mig på bilden och se hur mitt liv kommer att bli för 1 $...
... att stå uppe i Empire och blicka ut över staden...
... att sitta i City Hall park efter att ha gått över Brooklyn Bridge...



Kort och gott, jag längtar efter att åka till NYC helt enkelt... Suck!

4 kommentarer:

fabi sa...

härliga bilder :) kan förstå att du längtar :D

Unknown sa...

Eller hur!!! Suck! :D

Linn sa...

Oh vilka härliga bilder! jag förstår att du längtar tillbaka! Riktig sex and the city känsla på dom!!

Unknown sa...

Ja vi måste åka dit tillsammans Linn gud vad roligt det skulle vara!!!