18.3.10

Mulet

Så här fast i en mycket fulare version ser det ut ute nu, om det hade varit mulet och så vackert som på bilden iaf. Nej här är det bara töväder med något slags dismulet i bakgrunden, extremt tråkigt!
Det här är vad jag vill ha: blomsterkrans, midsommar, sol, värme...
... sjösätta kransar och bada... Varför ska det vara så himla svårt för?


Hannah kom förbi en sväng på sitt hål och sov lite det var så himla skönt att ta en liten middagsvila, men nu har jag bara pluggat och det ska jag fortsätta med tänkte jag..:) Sen blir det gymmet ikväll och köra stenhårt, gud vad jag ska svettas!!! :D

3 kommentarer:

fabi sa...

Åh!här är det oxå mulet. Skit tråkigt väder :S
Vad duktig du är som pluggar :) Kör hårt på gymmet! Sj så kom jag nyss hem från gymmet typ :P

Puss/Fabi

Unknown sa...

Ja, men det är ju såå tråkigt, framförallt när det varit så himla fint väder de senaste dagarna. Men men det är ju iaf plusgrader så snön fortsätter smälta bort..:)

Gymmet är avklarat och det blev svettigt, precis som jag trodde..;)

Puss/L

fabi sa...

Ja med det har du rätt i :) + grader gillar vi :P

Okej nice nice så ska det va ;P