25.4.10

Dagen

Väggarna hade och värmts av solen.
Vi solade oss i värmen på en bänk vid Brynässkolan.
Ett hjärtmoln.
Frökapslar som inte släppt och såg ut som blommor.

Aaaaaaah, SOL!

Dagen var verkligen hur skön som helst måste jag säga. Jag vaknade sent, utvilad och glad, tittade ut och fick se en fantastiskt stor sol och blev ännu gladare. Efter en dusch gled jag upp till Hannah på Brynäs och tog en promenad. Hon visade mig bland annat vart hon bott tidigare, gav mig en guidad tur och vi gick runt i ca 4h. Jag hittade en hundring också, det har aldrig hänt i hela mitt liv så jag skrek rakt ut..:D Sen gick vi och köpte glass för min nyfunna kompis. Efter lite mer promenerande satt vi oss i solen och tog det lugnt, sen gick vi hem till henne och kollade på Ballar av stål och The Big Bang Theory.

Helt kanonkul och kalasbra dag!

Nu blir det sängen.

Sov gott!

Inga kommentarer: