20.4.10

Dagens outfit and doings

Sjal från Hannah, hoodie HM, lång top VILA, jeans Gina och skor från Converse. Klockrent att gå i just ikväll!
Sen duschade jag och gick ut på en liten promenad, under promenadens gång kom jag på att ju kunde vara en söt flickvän och lämna lite nödproviant till min kära sjukling till flickvän. Gick och köpte lite halstabletter och glass och gjorde ett surprisevisit. Mmmm I love that woman! Det här är en bild jag tog på väg från henne.
När jag har tråkigt när jag pluggar gör jag massa frisyrer på mitt hår, detta går fantastiskt bra om det är lite skitigt också för då sitter det kvar en stund utan att jag behöver göra något... Gjorde så att hela håret låg på ena sidan av huvudet men det vart så fult att jag inte kan visa det här..;) Det gick faktiskt fint idag med pluggandet. Läste färdigt om familjerätten och det känns bra imorgon blir det Successionsrätt och Arbetsrätt som ska tas hand om och i grå boken har jag bara ett kapitel kvar..:D

Inga kommentarer: