15.4.10

Regnjackan, conversen och jag på nya äventyr....


Maria Lewis är du sugen på denna kapsyl som jag hittade och tyckte var lite annorlunda, men vad vet jag? Jag dricker ju inte alkoholhaltiga drycker, hrm, och framförallt inte den sorten, hrm hrm.... Den gröna färgen är finare i verkligheten...
När jag var påväg hem tittade även solen fram en stund och jag kunde knäppa denna härliga bild.
Min fina regnjacka från HM med rosetter på kom väl till pass idag när det hällregnade när jag skulle gå och handla. Så jag knöt på mig Conversen och knatade iväg tog även med mig tomburkar och pappersförpackningar så nu är de borta också..:D

Köpte massa goda grejor på hemköp och allt gick ner så fint i min kärringshoppingvagn som jag fick i julklapp av mamma och pappa. Gillar verkligen den! Den här låten är till honom...

"Kärringshoppingvagnen och jag, vi är goda vänner fast än mycket olika.
Vi tycker om olika saker.
Han är hjulbent (bokstavligen talat) jag är rakbent.
Han rullar, jag går.
Han gillar att bära saker, det gör inte jag.
Men, en, sak har vi nog gemensamt, handla!"

Inga kommentarer: