26.5.10

Dagens outfit

Im blue eller ah iaf ögon, tröja och örhänge..:)
Sushi, my place? Förälskade mig i tröjan pga. den tjocka valen på framsidan, så himla söööt!
Det börjar märkas att jag behöver tvätta..;) T-shirt Cubus, chinos Gina och jag hade mina svarta Converse till.

Skola hela långa dagen en rätt jobbig dag bör också tilläggas... Vaknade dock på ett uruselt humör idag, men det har ordnat upp sig under dagen.

Ikväll blir det körsång för hela slanten sen ska jag hem och mysa ner mig i soffan och imorgon blir det gym och plugg..:)

Förövrigt min nya deo från LdB som är i en grön förpackning luktar typ piggelin eller godis eller nått så varje gång jag lyfter på armarna undrar jag vem det är som luktar..:D Väldigt trevligt!

5 kommentarer:

Sofie sa...

"think you're very hot hot" :D

Unknown sa...

Haha, du gillar verkligen den låten va?..:) Tackar tackar!:D

fabi sa...

hihi söt tröja :D
Passar bra med dina ögon och örhänge, fin fin :) Pussk!

Sofie sa...

Haha vad får dig att tro det? ;)

Unknown sa...

Fabi: Tackar tackar! :D

Sofie: Hmmm , ja, jag vet inte en liten känsla bara..:)