9.5.10

Flera dagars uppdatering som missats



Nisse höll i kameran själv och knäppte posiga bilder på sig...


Tentan som var i fredags kändes, ja, jag vet inte hur jag ska förklara det. Den var jättesvår iaf, mycket svårare än vad testtentorna dvs. tentan och omtentan från förra året var kändes det som. Mycket mer invecklade förhållanden osv. Så det kan ha gått bra och de kan ha gått dåligt, ingen aning. Men jag hoppas att jag åtminstone klarar E dvs. godkänt. Mer än så behöver jag inte. Men som sagt, kan ha gått precis hur som det där. Om det nu skulle bli så att jag kuggar så är det ju bara att gå dit och slå i lagboken igen, så det visar ju sig hur det går.. Suck! Efter tentan och annat så gjorde jag pepparbiff med klyftisar och bea till mig och Hannah, för hon kom förbi och vi lyssnade på musik och snackade skit. Grymt skön fredag kväll efter tentan..:D

Inga kommentarer: