15.5.10

Gårdagen och morgonen idag

Brudens BÄSTA man - Helt klart sevärd. Underhållande och rolig, typiskt chickflick och som sagt helt kalas att börja dagen med..:D
Kopps - denna underbara film som jag alltid skrattar gott åt.. Älskar den! Kan ses 1 miljard gånger till, Benny är underbar, Jacob är underbar, Agneta är underbar, Lasse är underbar! Jag vill jobba tillsammans med de alla!
Nermyst i soffan med godis och Kopps
In action
Jag in action påväg från Hemmakväll

Jag hade en myskväll med mig själv. Gick till Hemmakväll och hyrde massa film och köpte godis, ruggigt mysigt!

Kollade första på Modern Family på 4:an och skrattade gott åt deras knäppa upptåg, sen blev det Kopps så jag skrattade tills jag grät, älskar verkligen den filmen, var så längesen jag såg den och kan se den hur många gånger som helst! Sen gick jag och la mig och började läsa Dygnkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer, den var jättebra, har snart läst ut den, den var inte så lång. Sen sov ja till kvart i 10 imorse, gick upp, gjorde frukost och såg Brudens BÄSTA man eller som den heter på engelska Made of honour, den var också bra,skön film att börja dagen med liksom. Nu sitter jag här och ska precis börja plugga lite tänkte jag..:D

Inga kommentarer: