20.5.10

Linda funderar

Hur kommer det sig att jag kan veta vilka låtar som kommer komma på radion ibland utan att de sagt något om det? Det här händer inte alltid, men ibland. Som i morse, jag vaknade, satt mig rätt upp i sängen och knäppte som vanligt på radion. Hanna Fal pratade på som vanligt i p3 populär och jag kände att jaha nästa låt är iallafall definitivt Cheryl Cole med Fight for this love. Så jag stod kvar utanför toadörren och lyssnade på att Hanna skulle sluta prata så jag fick höra om jag hade rätt och efter en liten stund hör jag hur introt börjar.. Jaha, se där jag tänkte jag och började fnissa lite för mig själv. Mäktigt! Det bör också tilläggas att de inte hade lagt introt som bakgrund när programledaren pratade utan då spelades det vanligt P3 populär slingan... Går säkert att lyssna på om ni går in på P3 hemsida och söker i lyssnararkivet idag när P3 populär började kl 10.00.

Inga kommentarer: