27.5.10

Lindas olika dofter

Idag när jag stod i kalla duschen började jag tänka på det här med dofter. Jag är en otrolig doft-människa och inhalerar extramycket när något luktar gott... Jag har för mig att jag läst någon gång att man inte ska ha fler än 5 dofter på sig av olika slag för då blir det för mycket. Det jag då gjorde var att fundera på vilka dofter som ingår i de här 5. Ska allt man har på sig som doftar något räknas in? Min lista blev såhär isf:

1. Tvättmedel: Ariel Color flytande
2. Sköljmedel: Comfort Aloe Vera
3. Schampoo: Schwartskopf silvershampoo
4. Balsam: Wella Care and nourish
5. Dusch gel: The Body Shop Moringa
6. Body butter: The Body Shop Sheanötter
7. Deo: LdB Aloe Vera
8. Parfym: CKin2U
9. Mousse: Shockwaves
10. Ansiktskräm: The Body Shop Vitamine E moisture Day/Night
11. Läppar: Försvarets hudsalva
12. Någonstans har jag säkert min egna alldeles unika kroppsdoft också
13. Sen luktar säkert sminket lite grann

Slutsats: Det kan vara så att jag luktar äckligt och alldeles för mycket av massor.....

Inga kommentarer: