10.5.10

My hood +Dagens doings forts.

Sen ville han somna i mitt knä istället medan jag lånade mammas tröja och mös ner mig i soffan
Efter tävlingen blev lilla Sigge så slut att han beslöt sig för att sova mot min näsa
Tävlingen fortsätter
M & P bjöd på hemmagjord fiskpinnar, med kokt potatis och stuvad spenat, mums!
Jag och Sigge tävlar om vem som har blåast ögon
Höfte
En gammal, gammal, eka
På bottnen går det att hitta blålera under sommaren


Avsatsen där man kliver eller dyker i
Dalälven
I "Pissrännan" låg det ett fynd från förra sommaren, ett par badspeedos..;)
Hällarna

Jag lånade mammas och pappas bil och körde ner till Höfte ch Hällarna, badplatsen som ligger i närheten av villan jag växte upp i.

3 kommentarer:

Linn sa...

Oh vilken söting!!! Och samma ögon har ni med! Tack för en trevlig dag!! Puss

Therese sa...

Han är så söt!!!! Fina bilder allihopa :) kram

Unknown sa...

Linn ja men visst är han, ja detsyns att vi numer är "släkt" ..:) Tack detsamma gumman, alltid lika trevligt!
Puss

Therese: Ja men visst är han vänta tills ni får se honom i övermorgon. Tack! Kram/L