13.6.10

Dagen

Nisse snodde Sigges plats i sovrummet, min katt är så fräck!
Kattungen blev väldigt utmattad av allt som hände


Sigge la sig i mitt knä en bra stund, han somnade även av utmattning i mina armar
Sigge försöker lukta så mycket som möjligt på Nisse
Så här satt de mest hela tiden.

Jag var hemma hos mamma och pappa med Nisse för att se om ihopförandet av katterna gick bättre där och det gjorde det. Även om det mest blev att leka följa John, Nisse gick före och Sigge efter förrutom när de lekta "Gröna, röda, lyktan stop" dvs. Nisse var med ryggen åt Sigge varav Sigge försökte att springa så nära Nisse som möjligt för att kunna lukta på honom och sen när Nisse då hör att Sigge närmar sig vänder sig om och då tvärnitar Sigge som på en given signal..:) Väldigt underhållande. Det enda som hände var väl att Nisse morrade och fräste, så det var inte så farligt..:D

Missa inte tävlingen som är lite längre ner på sidan..:D

5 kommentarer:

Therese sa...

De är ju så söta, speciellt när de står bredvid varandra och man ser storleksskillanden :)

Unknown sa...

Ja eller hur så himla roligt att Nisse typ var skiträdd med liksom även fast han är så stor..:D

fabi sa...

Hahah vad liten sigge ser ut bredvid Nisse :D

Unknown sa...

Haha jag kan säga att han i verkligheten är tom ännu mindre..;)

fabi sa...

hahah näe vad söt :D jag ska va kattvakt en vecka :) så kommer ha söta Mira hos mig hihi