5.6.10

Dagens outfit and doings

Kristin och Åkes bakade Shrekbullar, goooda var de!
Det var såpass skönt att vi passade på att klä av oss kläderna och sola i underkläder (jag) och bikini (Kristin) medan vi pluggade. Fick faktiskt mycket läst. Tack för sällskapet Kristin!
Utsikten från deras veranda.

Sommarkläder ON! Linne Topshop, shorts ONLY, solglasögon Gina och skärp från HM.


Kristin och jag passade även på att ha den här konversationen:

K: Shit man känner att solen tar där man inte smörjt in sig på ryggen.
L: Jasså, ja nej jag har inte smörjt in mig alls so Im gonna get red.
K: Ja, men vill du ha lite smörj då?
L: Ja tack det skulle vara fint, hit me!

Sen fick jag ett skrattanfall.

Vi pratade även kärlek och Kristin säger såhär:

- Nej men man kanske ska låta det växa fram lite mer än ta någon där det sprätter ballonger.

Det hon menade var att det slår gnistor.. Bahahahaha som jag skrattade! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag trodde att det är jag som är för trött när jag såg gröna bullar.. men då var de alltså gröna! Gött!

Unknown sa...

Mmm smakade lika gott som vanliga även om det kändes lite knäppt att stoppa något så grönt i munnen..;)