30.6.10

Gårdagens outfit and doings

Efter att ha varit uppe vid församlingshemmet på förmiddagen, duschat blommor, hängt gardiner och torkat alla fönster gick jag ner till kyrkogården för att hjälpa Daniel. Jag hade ju såklart inte med mig några skor med stålhätta så som tur var stod Mias stövlar kvar inne i vaktmästerihuset så då fick jag låna de, satt som en smäck gjorde de och sen klippte jag gräs för första gången i mitt liv. Det gick väldigt bra, men det ar grymt varmt och jag svettades kopiöst mycket. Efter fikat stannade jag kvar uppe med Linn och avslutade allt vi påbörjat under dagen så nu är det fritt fram för de som ska hyra församlingshemmet att komma för det är fläckfritt där nu..:)


Vackra blommor utanför bagarstugan. Gillar kontrasten mellan blomman och slaggstenshuset i bakgrunden.
Tröja Cubus, shorts och flipflops från HM.


Sen fick jag besök på kvällen, det var trevligt, blev rätt sent så sen somnade jag som en stock. Vääääldigt skönt!

Inga kommentarer: