5.6.10

Förrgårdagkvällens outfit + bravader


Ena shotstävlingen gick ut på att göra klädsträck, missa inte killen längst bak som faktiskt tagit av sig kallingarna för att vinna, han vann också faktiskt..:D

Jag är glad och nöjd över det trevliga sällskapet..:D
Linn lika fin som vanligt, hade förövrigt grymt snygga skor på sig!
Lagnamnet blev Hedesunda Hillbillys, roligt att ingen av oss kommer från Hedesunda..:)

Gänget ute på Heartan
Halsband och klänning från HM och leggings från Gina. Skor till vart mina vanliga svarta Converse.


Grymt trevlig kväll var det, vi vann tyvärr inte men det gjorde inte så mycket, skrattade mycket och dansade med Linn, blev dessutom runt buggad som en liten vante på dansgolvet, helt hysteriskt, men skoj var det! Blev en tidig kväll som planerat en öl och hemma till lite över tolv. Klockrent! :D

4 kommentarer:

fabi sa...

Härligt att du hade det super skoj igår kväll ju :D så ska det va Linda!! Pusss

Unknown sa...

Ja fast det blev fel skulle menas i torsdag glömde bort att klockan var över tolv när jag la upp det...:D Men hade absolut trevligt i torsdags:D Synd att jag inte kunde vara med i Nyköping igår, hade varit kul!! Hoppas du knäppte mycket bilder så jag kan få se! Puss/L

Linn sa...

Tack det värmde=) Ja visst var det skoj!! Lite som en flashback till den gammla goda tiden;).
Ja vi får höras i veckan jag kommer sitta hemma vid tentan hela tiden. Kram

Unknown sa...

Ja men eller hur det var fantastiskt kul måste göras om! Ja det får vi göra!! Kram/L