27.6.10

Midsommarafton - Fredagen

Jag på Interpool.
Jag på väg till Interpool.
Hannah, Åza och Tony kom också till Interpool och hängde lite med oss.
Min kvällsoutfit, jag asgarvandes.
En bild från Klaus altan under maten från Linns kamera.
Sen gick jag och Linn till Interpool och tog en drink. Väldigt trevligt!
Armbandet som jag gjorde till Linn eftersom hon vann tävlingen här på bloggen..:) Hon blev jätteglad så då blev jag glad jag med!
Lockning av Linns hår.

Massa efterätt.
Mums!
Elvira sötaste ungen i världen just nu!
Linn var somrig och fin med krans och allt.
Stångresning.
Jag och Linn åkte ut till Furuvik för att ha ett traditionsenligtfirande med massa mat och hennes släkt, superhärligt!
Jag hade dagen till ära två örhängen i samma hål i öronen med inspiration av Hannah.

LYCKAD MIDSOMMARAFTON!!

Inga kommentarer: