12.7.10

Dagen på jobbet

Till eftermiddagsfikat hade vi ingen is till vattnet så jag slängde i lite frysta hallon istället, funkade finfint och vattnet smakade lite svagt av hallonen.. Mumma!
De svarta stockrosorna har börjat blomma. Så himla snygga och dramatiska blommor så fel men ändå så rätt liksom, skulle älska att de dessa i en håruppsättning när jag är så pass blond som jag är.
Även dessa hyllplan har målats om av mig, men mest för att de var en såpass obehandlad yta att det inte gick att torka av de tidigare..:)
Resultatet av de omålade hyllplanen, rundstaven och knopparna som tidigare var i trä, skapade ett mycket ljusare intryck och blev grymt bra, mycket nöjd!
Dagen började och det var grymt varmt ute, jag i linne från Topshop väntandes på bussen.

Annars idag har det skurats i Tierp, tagits kristallkronor och tömts ur lite på pastorsexp. och övervåningen är nu helt färdigstädad..:D

2 kommentarer:

Mamma sa...

Allt blev ju jättebra! Kram

Unknown sa...

Ja, jag blev väldigt nöjd!:D Kram/L