6.7.10

Dagen

Ja hörrni, ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande här, det är inte riktigt meningen, det är bara mycket som händer nu. Jobb, jobb, jobb och massa tjafs kring det och vart jag ska vara men nu jobbar jag heltid den här veckan iaf och sen går jag 30h nästa vecka. Det blir fint det! Jobbigt att jag kanske måste städa ikapp det jag missat, även om jag inte behöver göra det är det svårt när man ser att man kanske inte hinner allt liksom.

Det är så varmt ute hela tiden, blir helt matt av det men det är skönt samtidigt så jag ska inte klaga så eller... Idag blir det säkert till att noppa blommor på kyrkogården tror jag.. Lugnt och skönt sen försöker jag väl måla det sista i eftermiddags också så vi kan städa undan plankorna och alla andra grejor...

Shit vad trött jag är idag, men det är det värt! :D

Inga kommentarer: