18.7.10

Dagen

En otroligt vacker sekvens är kyss-scenen mellan Scarlett Johansson och Penélope Cruz i mörkerrummet, vacker vackert vackert!
Har precis avnjutit denna vackra och ovanliga film med fantastiska vyer och omgivningar i Barcelona.
Sydde även till de här byxorna så jag kan börja använda de, fickorna stack ut så himla mycket på de så jag kände mig som en clown innan men nu funkar det fint..:)

Idag har jag gjort en hel del saker faktiskt bland annat det här armbandet, jag har städat toan supernoga, mamma och pappa svängde förbi en impulssnabbis, tvättat all min tvätt, diskat, ätit pizza, pratat i telef med Mia, Mia, Sofia och Sara. Väldigt skönt och produktiv dag!

Gårdagen var rätt lugn var en sväng på stan med Hannah och sen på kvällen efter mycket vevande blev det Dum & dummare. Trevligt och roligt!

Dagen idag kommer nu avrundas med Att göra en pudel på 5:an en grymt skön film att se och skratta till..:)

Inga kommentarer: