4.7.10

Helgen med sol och bad

Tyvärr visade sig det här badandet bli en rätt så smärtsam liten episod för min del då det var plaströr i vattnet för att hålla de små barnen borta från vattnet där det var lite mer strömt och när man skulle över de visade det sig att mina höftben stack ut lite för mycket och efter att ha gjort det här några gånger fram och tillbaka så fick jag blåmärken som gör superont. Bara när jag går känner jag av de.. Typiskt!
Mumsade i oss lite kladdkaka gjorde vi också, mmmm!
Vi träffade även nya kompisar när vi kom ner till stan, en vacker liten fjäril som hängde på Nordea fönsterna.
Såhär såg det ut.
Åza ligger och myser i solen.
Hannah hade bastu i sin badrock.
Jag steker benen, vill bara tillägga att jag alltid hade solskyddsfaktor på mig.
Hannah grejar och donar.

Både lördagen och söndagen spenderades vid Strömsbrobadet, grymt trevligt litet bad som jag aldrig varit till innan. Väldigt lugnt på folk med så det var skönt.

Hannah och Åza var mina följeslagare och det har varit super kul :D

Nu blir det sängen, jobbdax imorgon..:)

Sov gott på er!

Inga kommentarer: