12.7.10

Helgen

Samt Johanna närmaste i bild och Hannah. Här står vi i baren och ska ta en liten tequila shot. Och det smakade ungefär som jag minns det, salt, starkt och citron..:) (Bilden är lånad på Beccas facebook)
Men även Becca och Ida.
Erika nere i baren. Fabi hade fixat så det vara var folk som var inbjudna på hennes fest som fick vara nere i lokalen fram till kl 00.00 så vi hade ett eget dansgolv, egen DJ och egen bar. Mycket smidigt och kul! Ett gäng från Gävle åkte ner för att hänga med på festligheterna, bl.a Erika då..
Kvällens outfit: Linne och stuprör från HM, kors från Garderobesbutiken och skor till det vart mina blå Converse.
Fabi - festen huvudperson i sitt badrum. Kom till Eskilstuna kl 12 ungefär, därefter gick vi och käkade mat och sen satt vi oss ute i solen och brutal svettades en stund och snackade skit, vääääldigt skönt!!
Jag på tåget på väg ner. Under tågresan ner var det en kille som försökte ragga upp mig, det blev lite jobbigt men har nu ordnat till sig..:)
Dagen började med att jag parkerade cykeln vid stationen (som nu är stulen) och gick och ställde mig i solen och väntade på tåget. Det kom efter en liten stunds väntan bara..:) Flipflop från HM och ringarna kommer även de från HM. Fotlänken har jag gjort själv från en gammal pärla jag hittade samt mockaremmen som jag fick med korset jag köpte i Garderobsbutiken. Så nu ser ni resultatet av vad som blev av remmen istället..:D

Fick en rätt rolig och ovanlig komplimang under kvällen också. För mina armar, det var roligt, Patricia undrade vad jag tränade för något och om jag spelade tennis eller något för de var snygga. Alltid trevligt med lite sånna komplimanger!

Som sagt så blev det lite trassligheter och jag har upptäckt blåmärke på min rygg och på min ena axel men jag är bara glad att allt lyckades avbrytas såpass fort iaf och att ingen gjorde sig illa. Jävla knäppskalle!!

Annars var det en grymt härlig och rolig kväll och helg!

Inga kommentarer: