8.7.10

Hemma hos M & P igen


Ja, nu sitter man här ute i Söderfors igen då och ska sova i den obekväma sängen :D Imorgon är det sista dagen på kyrkogården iallafall så det känns bra, vill inte vara mer där ute, inte för att det egentligen gör något men ändå, hade ju kunnat vara roligare. Imorgon kommer jag dessutom att vara helt själv, precis som idag, fast imorgon är inte Linn där heller så då känns det ju ännu tråkigare liksom. Så jag ska bara jobba på, utan raster, är planen. Så jag får sluta så fort som möjligt. Idag har jag bara målat och vattnat. Soft att göra!


Min rygg skulle verkligen behövas amputeras.. Från låren upp till halsen skulle det vara bra om jag kunde ta bort. Orkar inte att det gör ont! MASSAGE!


Ikväll blir det bara Ernst och sen Luther på TV och efter det ska jag sova som en gris, mmm!


Men jag klagar inte på att jag är trött, tvärtom, jag omfamnar min trötthet! ;)

Inga kommentarer: