27.7.10

Söndagen

Söndagen vaknades det inte förän vid 13, fick lite panik då jag vaknade först vid 1130 och tänkte att jag måste gå upp nu men sedan måste jag somnat om på en gång. Hatar att vakna så abrupt liksom. Sen tänkte jag att jag skulle ta det lugnt heeeeela dagen men som jag visade så åkte jag ju till MAX med Mia som jag tidigare visat bilder från.

Sen åkte jag hem och tog det lugnt tills Hannah hörde av sig och hon och Åza kom hem till mig och vi hade filmkväll, såg på Sebbe, filmen här ovan. Den var grymt bra faktiskt Therese rekommenderade den förrut på sin blogg och den var verkligen bra. Kan rekommendera alla att se den..:)

Efter filmen så satt vi och snackade och klockan blev 2340 varav Åza kommer på att det är söndag och att hon missat sista bussen och precis där i krokarna började det ösregna så det blev ett litet impuls slumberparty här. Väldigt trevligt, somnade dock inte förän kl 4 men det var kalas iallafall..:D

Inga kommentarer: