6.8.10

Dagens äventyr

Det här köpte jag i måndags på Åhléns för 15kr på rean.
Det här osm jag visade i outfiten igår köpte jag på Lindex för 39kr. Lika som Hannah fick fast i svart och silver istället..:)
Köpte det här halsbandet som jag ska göra om till ett örhänge för 49kr från Cubus.
Jag köpte dessa godbitar som jag spanat in länge på rean för 299kr.
Jag köpte den här på Gina för 199kr.
Hannah fick ett snyggt armband av mig.
Hannah åt glass.

Idag åkte ag och Hannah till Valbo för att shoppa lite, har inte handlat något på typ hur länge som helst känns det som.. Suck! Så nu blev det lite shopping..:)

Ville se om jag kunde hitta något som jag kan ha till imorgon när vi ska festa till det lite, ska visa sen den ev. outfiten så höll ögonen öppna här..:D

Dagens kväll blir lugn, iaf vad jag vet än så länge..:D

Inga kommentarer: