5.8.10

Måndagen

Det var vackrast när det skymde...
Kvällsmat på Java med Emma. Focaccia med kyckling och banan, mums! Grymt trevligt var det med måste jag säga..:D
Eftermiddagsfika hade Mia med sig, väldigt gott och nyttigt. Kärnigt värre men värt allt pillande.
Saker gick söder och jag var oerhört klantig, inte för att det var jag om hade sönder diskmaskinen, men jag skrev den vackra lappen..:)

Ja när man missar busshållplatsen för att man sitter och tar bort nagellack kan man hamna på lite olika ställen. Den här gången missade jag bara busshållplatsen med en busshållplats så det var inte så farligt. Tur att Mia har bil de dagarna min hjärna är mer inställd på att ta bort nagellack än att kolla vart bussen är någonstans.
Dagens outfit: Linne HM och chinos från Gina.

Skön dag måste jag säga!

Inga kommentarer: