19.10.10

Dagens outfit and doings

 Kofta och chinos från Gina lång top under från VILA och till det Converse.
 Halsband från HM och örhänge lånade jag från Hannah (som för övrigt inte vet att jag lånade det idag så om du ser det här innna jag hinner prata med dig, förlåt älskling :) ) Rätt konstig bild på mig för övrigt... :D
 Äntligen har den här godbiten kommit tillbaka, och som det smakade bra. Funkar som en bra ersättning tills riktigt pepparkaksdeg kommer in i affärerna... Borde inte den komma snart för övrigt?! Någon som vet???
Emma mumsar mandariner vid lunch. Jag fick en på förmiddagen av henne med för jag var så hungrig, mums mums mums! Hennes andra roliga uttryck för dagen var: "Han är som en böld i röven på hela socionomprogrammet". Ja man kan ju dö lite gran av skratt ibland med. Jag sa en rolig grej med emn det är en så lång historia runt att jag inte orkar skriva det här..

Verkar för övrigt som att det inte skulle vara någon kör idag... Måste varit otroligt trött sist men jag ska ringa Birgitta för att verkligen se om det är så eller ej..:) Nu ska jag äta snart i vilket fall som helst..:D Sen ska jag förbi Hannah och hämta min cykel imorgon blir det att klippa mig också, plugga och sen bara ta det luuugnt, ingen skola imorgon, thank God känns som att det behövs lite ledig tid nu faktiskt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint halsband, gillar det! Vad är det för material?
Tänkte på dig häromdagen när jag satt och surfade runt på körer häromkring. Hur går det för dig med all sång? Fortfarande 2 körer?
Kramar

Unknown sa...

Tack tack! Det är av metall och stenarna är av något slags glas skulle jag tro..:) Gammal som gatan är det så det ser ut som mörk titan ny för tiden..:) Det går bra med kören men just nu håller jag bara på med en kör och har börjat ansa igen ist. Mycket roligare och mer ombytligt..:D Själv då? Kram!