24.10.10

Gårdagkvällen

 Vi åt gott, kollade på Juno på tv:n, sen spelade vi kort och det har jag inte gjort på lite mer n ett år. Det var superkul! Hannah lärde mig ett nytt kortspel och allt. Roligaste var nog att Hannah var en så dålig förlorare, sööt, det var på ett så komiskt sätt.. Haha! Själv är jag inte alls en dålig förlorare så det var bra annars hade det bara orsakat jobbigheter.
 Hannahs pokerface.
Vi tände även lite ljus i höstmörkret.

Sen följde jag Hannah en bit på vägen hem så hon fick lite sällskap. Det var så himla skön luft ute och månen var stor, kritvit och stod jättehögt på himmelen. Vackert!

Har precis varit ner och bokat tvättid så imorgon blir det tvätt för hela slanten, ska även plugga och gå till gymmet tänkte jag. Men fokus ligger på pluggandet.. Börjar närma sig tenta så jag kommer ha mindre och mindre tid till annat.. Suck!! Hatar att plugga till något som känns superluddigt på grund av lärarna liksom..
Bläh!

Idag annars så ska jag också plugga, vilken överraskning, och sen ska jag kila till Hannah ikväll någon gång kolla på Indy filmen och ta med mig någon mer film härifrån och tydligen tror Hannah att det kommer gå bättre för henne om vi spelar kort hemma hos henne så jag tar väl säkert med mig kortleken med..:)

Bloggar lite senare när pluggandet känns för tungt och att läsa Nya Sociallagarna är inte kul, det är kommentarer till lagtext och ungefär lika kul att läsa som att diska en diska där inget är avsköljt och har legat i runda slängar 1 v. ;)

Inga kommentarer: