25.10.10

Gårdagskvällens outfit and doings

 Sen i fredags fanns lite lövbiff kvar och till det blev det hemmagjord klyftpotatis, gurka, tomat, fetaost och bea. Det var såååå himla gott!
 Body och chinos från Gina och västen kommer från HM. Till det hade jag mina svarta Converse.
 Korset kommer från Cinderella Club i NYC.
 Kilade hem till Hannah och kollade på Indiana Jones. Väldigt bra film. Kul att se allihopa. Jag har ju inte sett någon innan så jag betar av de en efter en. Bra av 5:an att visa alla.
Ett lite hemligt kort på mig..;)
Sen kollade vi även på Alice i Underlandet med Johnny Depp. Grymt bra film! Hade jättegärna velat se den på bio i 3D. Det hade nog varit jättehäftigt.

Åh längtar efter Hannah ju, var så himla mys i soffan igår. Eller ah det är ju alltid mys såklart..:) Underbara Hannah! I love love love you!

Inga kommentarer: