17.10.10

Lördagen

 Allt är från HM och den fina oversize midjekorta tröjan kommer från min och Linns resa till Sthlm.
 Therese och Richard stod för fikat som var Brownie cupcakes med nötter och till det grädde och blåbär och hallon. Kalasgott verkligen!
 Här är de och jag var jätte dålig på att knäppa kort igår dessvärre. Jag och Hannah bjöd på Tacogratäng enkelt och supergott och till det lite fetaost sallad och nachos. De kom vid ca 14 och gick härifrån vad 18. Tråkigt att det blev så kort men vi får göra det oftare ist! Jag fick även fungera som filmuthyrning då T & R kom härifrån med 10 filmer att spana in..:)
Efter att de åkte la oss jag och Hannah och vilade lite, Hannah stackarn hade bara sovit 3h natten till igår pga. andningssvårigheter. Hannah skulle iväg till sin pappas kompis och undrade om jag ville följa med och jag hade ju inget bättre för mig så det var klart att jag ville det..:D Så då åkte vi dit och tittade på en liten bebis som vara var några veckor, så otroligt söööt! Hannah höll i och jag smekte bebisens mjuka hår, söta små händer och tittade in i de små bruna ögonen. Ååååh! Vi gick väl hem till mig igen runt kl 22 och var väl hemma ungefär 2230. Då satt vi oss och åt lite till Hannah gratäng och allt och jag tog lite sallad bara. Tyvärr råkade Hannah svälja sin ena tungpiercings kula så då fick jag för första gången i mitt liv göra ett provisoriskt piercing smycke. Därav bilden på Hannahs tunga här ovan..:) Intressant var det men det blev bra också så det var ju tur..:D Efter det kollade vi lite på TV och tog det rätt lugnt. Dessvärre fick Hannah supersvårt att andas så hon gick hem lite senare på natten. När hon gått ut och jag hade fixat i ordning mig för kvällen ser jag att hon glömt sin telef och jag ska ringa henne idag så då bestämd jag mig för att cykla efter henne och då var det ändå ett tag sen hon gick och om hon hade kommit hem och innan för dörren hade det varit förgäves så jag slängde mig på cykeln och cyklade i ca 120km/h vanligtvis cyklar jag bara kanske 80km/h, kan inte cykla långsamt! Men jag hann ifatt henne, Hannah kände knappt igen mig när jag svängde upp bredvid henne. Ett blont yrväder i vinterjacka, ljusgrå mjukisar och boots. En skön blandning helt enkelt. När vi kramades kände hon mitt hjärta slå hårt och fort. Galet! Men Hannah blev glad och jag blev nöjd över att ha lämnat den och hunnit dit. När jag kom hem fick jag dessvärre svårt att andas och det pep och tjöt i mina lungor och jag fick ont i hjärtat tror att det har att göra med att jag fick ner för mycket kalluft på en gång i lungorna. Men det gick över efter någon timme när jag sovit för nu känns det inte så mycket.

Har börjat plugga lite och ska fortsätta med det, sen kanske det blir ett smycke för jag är sugen på det får se om jag hinner och ikväll blir det nog lite Indy hemma hos Hannah. Trevligt imorgon kommer det vara dagen från helvetet i skolan... Kul! Eller INTE! Men det löser sig nog det med.:D

Bloggar mer om jag får tråkigt mitt i plugget..:D

3 kommentarer:

Linn sa...

Tur att du hann ikapp=) Super snyggt med tröjan!!

Anonym sa...

Vad mycket skoj du verkar ha för dig!

Och tack, koftan är verkligen en färgklick - jag gillar den.

Unknown sa...

Tack tack Linn!!

Catrin ja det händer lite spännande saker ibland!