29.11.10

Vaken

Ja, dagen grydde och Linda vaknade.. Av att Kristin från förra studiegruppen ringde, men det gjorde inget för jag hade vaknat till lite före det. Sen försökte jag somna om, det gick sådär när en annan person ringde, en försäljare så då kände jag att "det här är nog ingen idé" och kollade istället igenom min telefonlista för att se om jag missat något. Inget missat, men där såg jag Mias namn och kom på att hon hade ringt under gårdagen när jag hade konsertrep. Så då tänkte jag istället bara för att ligga här kan jag ju utnyttja tiden lite och ringde henne. Vi smackade i ungefär 50min men nu är jag uppe. Fit for fight och ska sätta mig och kolla på vi som överlevde Rågsved en gång till men jag tror jag har bestämt mig för vilken person jag ska ta.. Men bara kanske, vi får se..:)

Men nu Rågsved here I come!

Inga kommentarer: