7.12.10

Dagen har börjat...

Jag gick upp kl 9 för att jag ska plugga, mitt kylskåp funkar inte och det har det nog inte gjort på några dagar tror jag känns ju väldans stabilt... Så då knackade jag på hos hyresvärden som inte var hemma så jag lämnade en lapp istället. Sen gick jag ner och startade tvättmaskinen.. Lika bra att tvätta när man ändå bara ska vara hemma liksom. Så idag ska jag försöka läsa ut 2 böcker genom att bara läsa det viktigaste och tvätta all min tvätt, samt diska och städa vore ju en hit om jag hann, sen ska jag till sjukhuset och kolla lite i bagerier nere på stan.. Oj blir typ stressad av att säga det här bara... Jaja bäst att sätta igång då så man kommer någon vart innan man ska ner i tvättstugan igen...

2 kommentarer:

Miss Jenny sa...

omg va gör man utan kylskåp? :S

Unknown sa...

Får panik.... Men det löste ju sig som tur var! :D