13.12.10

Dagens outfit and doings

 Byxor HM, långärmad top VILA och svart transparent top från ONLY.
Viiiiida armar.

Idag har jag varit med Hannah till AMS det var ju trevligt, sen så blev det lite fika och en sväng till bibblan där jag hittade boken jag behövde, jeeeeej! Sen nu jag har pluggat och skrivit klart systemteorin så den här helt klar nu. Känns fint... Nu bara blir det bara lugnt här, lite mat och mys med Hannah. Imorgon ska hela teoridelen om sorg skrivas fläckfritt, känns bra och som att jag faktiskt till min egen förvåning vet vad jag ska skriva..;)

Men man ska aldrig säga aldrig!

2 kommentarer:

Therese sa...

Fin topp! Hoppas verkligen att besöket på AMS gick bra också!! Kram!

Unknown sa...

Jodå mötet gick fint, var mer lite information bara men nu kommer hon börja få ers. iallafall så det är ju tur..:D kraaaaam!/L