31.12.10

Jag ber om ursäkt...

 För den dåliga uppdateringen, haft lite grejor för mig så därför har det inte funnits så mycket tid till att blogga, men idag ska jag försöka blogga lite tänkte jag..:) För två dagar sen så var jag och Hannah på Fjärran Höjder badet här i stan och hängde på relaxavdelning, det var mycket trevligt och mysigt! Så det var slutligen den sista julklappen från mig till Hannah och hon verkade glad och nöjd..;)
 Det har även hunnit bliclite film Kill Bill som är en av mina favorit filmer kollade vi på igår och därefter gick vi snabbt över till att se...
... Kill Bill Vol.2 eftersom Hannah helt har missat den så då var det klar att vi skulle se den, den är också grym men jag gillar 1:an lite mer.

Har varit massa fina dagar iallafall.

Idag är det som ni alla vet nyårsafton och planen är att jag, Hannah och en vän till oss som heter Sandra ska laga mat tillsammans och ta det lugnt bara, här hemma hos mig.

Ska åka iväg till Ica maxi nu tänkte jag och handla lite smått och gott inför kvällen..:)

Inga kommentarer: