27.1.11

Dagens outfit and doings so far

 Tröja n silverrandig, från HM, Chinos från Gina.
 Nagellack Depend för att se vilka nr se ett inlägg från igår, ring från HM.
 Dagens frisyr är något ruffsig och sminkningen är en vardagssminkning med lite eyeliner.
 Hur tröjans mönster ser ut på nära håll.
 Hannah och Åza bryter sig in i Ben&Jerrys förpackningarna som Hannah hade med sig. Baked Alaska, Fairly Nuts och Vanilla toffee crunch (som för övrigt blev en av mina favoriter, annars är Chunky Monkey min favorit all times)
Min tallrik med alla sorter på. Mmmmmm!

Åza svängde ner lite på stan för att köpa hårfärg, men hon är på väg tillbaka så då ska vi gå lös..:)

Lovar er att det blir en before and after (om det blir lyckat)..;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Chunky Monkey är helt klart min favorit också!! Så god! Åh, nu blev jag lite sugen ...

tova sa...

chunky monkey är bäästa

Unknown sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa men lätt bästa!!! :D