10.1.11

Dagens outfit and doings

 Mina nya leggings från Lindex som jag fyndade på rean, boots från HM, skjorta från Vero Moda och kjol och skärp från Gina.
 Vackert väder var det ute idag, underbart!
Fikade lite med Kristin på stan, mycket trevligt. Jag mumsade i mig en bakad potatis med cashew kycklingröra. Och hon tog en Angel cake och äppeljucie med massa bär i. Kristin har börjat bli lite rund om magen också, fantastiskt vackert och underbart att det börjar synas nu och att jag får säga till alla att Kristin ska bli mamma. Visste det redan för längesen men jag lovade att inte säga till någon och det har jag inte gjort heller..:) Fattade det till och med innan Kristin ens sa något till mig, sån känsla har jag för det..:)

Sen möte jag upp Hannah och vi gick hem till mig och pussades och bara myste runt. UNDERBART!
Nu ska jag nog ta mig en titt i garderoben och rensa lite..:) Ska börja ha olika kläder inne beroende på vilken årstid det är, får inte plats med allt annars:) PLus att det är väldigt stökigt i min garderob..

Kollade idag på Myrorna också och hittade en pytteliten byrå med 3lådor som jag är lite sugen på, 100kr kostade den och det var ett lite lagom pris sådär, sen är det ju bara att smeta på lite färg och sen är den fräsch och fin liksom..:) Men men det blir först när det dimper ner lite pengar på banken..:)

Inga kommentarer: