30.1.11

Gårdagen

 Prövade dessa skinnbyxor inne på Myrorna, om jag hade varit längre och smalare hade jag lätt köpt de, sjukt snygga att ha en kortärmad vit skjorta till.
 Därefter vart det bio för mig och Hannah. Här är vi med de fräsiga 3D glasögonen. Filmen var jättebra och det var intressant att se en film i 3D. Ska ag verkligen göra om, det var värt de extra 20kr..:)
 Sen gick vi och köpte pizza självklart tog jag calzone med ananas och vitsås till det. Mmmmm!
 Sen myste hela familjen i sängen en stund.
 Nisse myste lite extra..;)
Köpte ny foundation igår från Make Up Store en so tar bort röda toner i huden som jag annars har lite problem med. Men nu ser jag helt slät ut. Foundation borsten kommer från Kicks. Om du inte visste det så kan jag säga att det alltid är bättre att använda borste än svamp för att få ut foundation i ansiktet. Ger ett jämnare resultat.
Sen vart det lite mer film fast på TV. Into the blue med bland annat Jessica Alba. Jag har sett den förut och tyckte väl inte att det var någon större sensation, men jag blev positiv överraskad, den var bättre än jag mindes den! Till det blev det lite godis och cola som fans kvar hemma sen fredagen. Myslödrag med andra ord! :)

Inga kommentarer: