25.1.11

Vill till NYC

Vill tillbaka dit nu! Så himla längesen känns det som nu, bodde där -07 och var där igen -08. Saknar allt med NYC! Inte blir det bättre av att ha kollat på Sex and the City heller liksom..:)

Drömde för övrigt om tjejerna i SATC i natt. Drömde att det i Carries rum fanns en dörr som ledde in i värsta grottsystemet och att alla tjejerna en dag bestämde sig för att utforska det. Charlotte hade gjort det dagen före med någon blond kille på en dejt. De krånglade sig fram och tillbaka där tills de kom fram till en gravplats under marken där det satt massa uttorkade lik vid några gravstenar och kors. De skrek och när de var på väg därifrån säger Carlotte "I dont think we're alone here" och fram ur skuggorna kliver en munk som börjar pyssla om liken. De frågar vad han gör där och han säger att han sköter gravplatsen och att den finns till för att hålla obehöriga borta därifrån. Sen säger han att det är dax för er att gå men att han brukar hålla kolla på vad som händer med tjejerna genom att sitta och lyssna vid dörren i Carries sovrum.. Det sista jag hinner drömma innan jag vaknar är att jag är inne i Carries huvud och hör när hon tänker "Oj tänk om han har hört mig när jag har sex!" sen vaknar jag...

Knäppt!

Inga kommentarer: