1.2.11

Dagen började och fortsatte såhär...

 Grå-trist och trött som 17.Somnade tidigt igår jag oc Hannah men jag sov så dåligt natten till igår så jag misstänker att jag hade massa sömn och ta igen...
Men lite underhållande var ändå de här killarna som tydligen lekte tvilling i klädstil. Jag trodde först att det var ett par riktiga tvillingar som kom gående som var små och liksom ja, föräldrarna hade klätt de lika men sen när de kom närmre så såg jag att det var äldre än mig och såg helt olika ut... Funderade på om det kanske var maskerad eller något..:) Underhållande grabs iallfall!

Sen mötte jag upp Emma och knatade iväg till skolan. Väl där hade jag två jäääääääääääääääättetråååååkiga föreläsningar där föreläsaren slog tråkighetsrekord på em. Jag har aldrig behövt kämpa så mycket för att inte somna som idag. Helt sjukt! Förmiddagen gick an men sen var det kört. Jag hade dessutom ont i huvudet. Ingen tip top dag.

Sen när jag kom hem la jag mig i Hannahs famn och sov en halvtimme, pluggade i ca 40 min, slängde i mig mat och drog sedan iväg och dansade. Nu har jag precis kommit hem här och ska varva ner lite, måste plugga mer och sen så ja, vi får väl se... Känns som att min hjärna komme att sprängas fattar inte varför det alltid blir såhär... Suck!

Inga kommentarer: