12.2.11

Gårdagskvällens surprise doings

 Iom att jag fick det fina överraskningssamtalet från Kristin fick jag sminka på mig lite mer för att kunna kila iväg dit och bli bjuden på masa god mat.
 Då jag inte tål svamp slängde Kristin ihop den här fantastiskt goda grönsakssoppan, underbart gott!

 Till huvudrätt åt vi kyckling i ungsform med massa tacokrydda, grädde och massa annat gott!
 Fina Kristin som bjöd in mig..:)
 Den mumsiga efterrätten gick inte av för hackor den heller. Hallon, kesella och massa mumsiga saker i, fräsch och gooood!
 Sen spelade vi sällskapsspelter Sex, drugs and Rock'n'roll som jag tog ilvermedaljen i..:)
Anna-Sara och Elisabeth var de andra tjejerna som var hemma hos Kristin.

Sen kom jag hem till min sjukling till flickvän som lyckligtvis mår bättre idag..:)

Inga kommentarer: