31.3.11

Ledsen

Ungefär såhär ser jag ut just nu. Skulle radera en sms konversation som låg precis under Hannahs och min och jag tycktejag markerade allt rätt och så och sen när telefonen tänkt färdigt så finns inte Hannas och min kvar, jag råkade per egen maskin radera hela underbart, vackra, fina, söta, älskvärda och perfekta konversationen mellan Hannah och mig som vi har haft öppen sen jag köpte telefonen... Jag började såklart gråta! Jag vet att det kanske är löjligt och att jag och Hannah såklart kommer att kunna få ihop en minst lika fin konversation igen, men ändå.. Jag ville ju inte radera den!!!

Ja det kan verka något överdramatiskt men det skiter jag i...

Ringde till support men de kunde inte återskapa det heller.. Suck!

För övrigt märks det att det var ett tag sen jag grät, ni vet när tårarna är sådär extra salta och lämnat vita spår efter sig på kinderna...? Så är det nu...

Inga kommentarer: