27.4.11

 Igår kväll fick jag så otroligt ont i magen och mådde pyton.Jag har en extrem spyfobi vilket till sist resulterade i att jag började gråta för att det var så jobbigt. Som tur var så hade jag min underbara flickvän här som fick trösta mig (samtidigt som hon hade värsta nysattacken;)) samtidigt som stora krokodiltårar rann ner för mina kinder. Hon är verkligen underbar! Sen kilade hon dessvärre hem och jag gick och la mig och slocknade nästan omgående. Skönt det,när jag vaknade mådde jag inte så himla mycket bättre men mådde iaf inte illa längre, tack och lov!
Idag så var Emma (se bilden) och Benita som jag tyvärr inte har någon bild på här hemma hos mig igen och vi pluggade.. Känns skönt att äntligen kommit igång ordentligt med arbetet så vi kom någonstans.

Nu sitter jag och äter köttfärssås, makaroner,ost och ketchup och ska snart sätta mig och plugga mer igen ute i solen den här gången tänkte jag..:)

Inga kommentarer: