25.6.11

Filmmys

 Då vi egentligen skulle åkt ut till Finnböle och umgåtts och lekt lekar med lite arbetskamrater till mig och annat löst folk, men vi behövde dessvärre ställa in det då jag har haft en fantastisk huvudvärk hela dagen blev det istället filmmys för Hannahs och min del. Vi började med Shrek Nu och för alltid - Sista kapitlet som var bra, skrattade massor och hade det mysigt. Puss in boots som tjockis är typ det sötaste jag sett..;) Rekommenderas!
 Därefter spanade vi in Salt med Angelina Jolie. Den var också riktigt bra! Kändes lite kort bara och antagligen kommer den en 2:a... Det ser vi fram emot! :D
Och nu som avslutningen på denna film kavalkad slår vi i hop de båda tidigare genrerna och kollar på en action komedi, The green hornet. Hoppas på att den ska vara lika underhållande! Sen är det god natt Sverige! Såg nu att film-postern jag tog var på spanska, men aja ni fattar och det tyder väl på att jag bör gå och lägga mig efter den..;)

2 kommentarer:

Anna♥ sa...

Jag såg den första och den sista på bio^^ dom var super! Salt däremot har jag inte sett än, men det ska jag snart^^

Unknown sa...

Ja men SALT var verkligen bra så den rekommenderar jag dig att se. :)