8.6.11

Skolsittande

Plugg plugg plugg!

Solen lyser... Så lite bajs är det allt...

4 kommentarer:

Ida sa...

Fan vad bra tips du gav mig Linda! Hoppas pluggandet går bra<3 Och angående din beskrivning under bloggrubrik, det var så jag menade:)
Nu förstår man lite mer vad bloggen handlar om. MEN, det skulle kunna vara ännu tydligare.. Men det får vi klura på. Grejen är att jag tycker att du har väldigt bra material på din blogg och du är verkligen duktig på att uppdatera men kvalitativa bilder. Outfitbilderna är jättebra verkligen. Alltså, det är ju snygga outfits och du är kontinuerlig.
Du är härmed en bandit. Tillsammans jobbar vi för att våra bloggar ska ta öööver världen!!! eh, ja typ;) kraaaam på dig
ps: du kan ju trösta dig med att vädret är halvbra nu när du måste plugga:)

Linda sa...

Vad roligt att du gillade det..:) Ja det hoppas jag med, har börjat rulla på rätt bra nu så då är det bara att hänga med..;) Kanon, jag har skrivit till lite mer nu så säg vad du tycker! Appråpå en hem-knapp förövrigt så har jag velat ha en länge men jag vet inte vart jag hittar den här, jag ska söka lite mer efter den så får vi se om det vill gå framåt..:)

Härligt jag gillar att känna att jag tar över världen, en skön känsla liksom..;) Var inne och kikade på den andra tjejen och hon var verkligen grymt duktig på att fota, roligt att se när hon åker till Seattle en sväng igen..:)

Solen skiner dock fortfarande här, attans!

Kraaaaaaaam på dig! <3

/L

Anonym sa...

jag saknar pluggandet!!

Unknown sa...

Ja det brukar jag göra på somrarna med men inte ju nu kan jag lova! :S