10.8.11

Just nu

Innan-maten-pause med nya Sofis Mode. Ah!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

AnnaWK sa...

Sv: Tack snälla Linda! Tyckte det kunde vara roligt att se utvecklingen med tanke på att jag har en del bilder från nästan alla år.

Utmaningen var väl mer att återskapa samma bild och även om det är samma motiv på alla bilder så är de ju inte riktigt lika varann. Fast jag gjorde ju utmaningen med Desi och hennes syskon förra månaden när de springer över ängen med Seattle i bakgrunden, vet inte om du såg de bilderna?

Kram

Unknown sa...

SV: Jo det var de ag såg och det var de bilderna jag menade det handlade u om att återskapa bilder och du hade ju bildserien som du tagit på de tre barnen på samma ställ, och jag menade bara att bilderna på gullungen påminde om det iom att det var hennes utveckling med även om det inte var samma fotografi på olika vis liksom..:) Hoppas du förstår hur jag menar! Både de med flera barn och bilderna igår är iaf grymt talangfulla och fina! Hejja Anna! :D Kram/L