29.3.10

Dagens outfit and doings

Jag vet inte om det här är ett så bra kort för att se hur mörkt mitt hår ha blivit nu under vintern men ah ni får se det så länge, för nu ska jag klippa och slinga mig så det här är mitt before så visar jag mitt after ikväll och kanske imorgon med bara för att det ska bli dags ljus..:) Ida ska få gå lös med sax och slingor.
Dagens outfit fokuserar på att den skulle vara bekväm med tanke på att jag skulle skriva tenta så det blev cardigan från Gina, klänning från Steps och byxor från HM. Till det hade jag mina converse.
Igår var det tenta plugg men jag var tvungen att mysa loss med Nisse en stund som snällt nog kom och ville mysa lite med mig..:)


Tentan kändes sådär, när jag läste igenom alla frågor kände jag instinktivt att "fan jag har pluggat på helt fel grejor" och sen nu i efterhand vet jag att på ena frågan kan jag bara ha fått 1 poäng om alls något poäng. Men förhoppningsvis så har jag lyckats skrapa ihop tillräckligt på de andra men jag är totalt inställd på en omtenta. Lika bra det..:)

Inga kommentarer: