21.3.10

Har jag missat något?

Eller hade jag det grymt kul igår? Ja, det hade jag faktiskt! Det var fest hemma hos Hannahs föräldrar, massa trevliga människor, god mat och sen kollade vi på Jurassic Park inne på Hannahs rum. Kom hem vid 01 ungefär, eller ah, lite tidigare.:)
Eller borde inte mina kaktusar se lite mer, jag vet inte, lite mer levande ut?
Eller var det inte helt bart från snö på alla vägar inatt när jag gick hem från Hannah? Vad hände? Vem har dålig humor och först ger oss efterlängtad vår för att sen ta tillbaks det? Dåååligt!


Eller ska jag plugga vidare hela dagen? Nej, jag har inte missat det heller det står på dagens agenda igen. Ev. så gör jag ett avbrott för att träna lite, men vi får se. Det visar sig..:)
Ikväll blir det South Park the movie..:) Sweeeeeet!

Och nu fick jag reda på att mina föräldrar kommer över på ett snabbesök också..:) Trevligt trevligt, så då blir det det före pluggningen.. Hmmm, nu måste jag kanske skita i gymmet... Hmmm, hmmm!

Inga kommentarer: