17.7.10

Torsdagen

Hua!
Andra obehagliga överraskningen var när vi skulle göra rent ena lampan i köket och även den var full med spindlar, som tur var var även de döda. Men gud vad jag skrek. Samma sak som jag skrek vid fläkten
Jag hade gjort en armband till Linn som tack för den här sommaren.
Lunchen bestod av pizza sallad, två ägg, två hårda mackor med aromat en Mannafrutti och vatten.

Dagen bjöd dock på två otrevliga överraskningar, vi skulle göra rent fläkten i köket. Jag drog ner filtret och såg bara massa spindlar och snusk därinne varav jag skriver till Linn "Ta den, ta den jag klarar verkligen inte av det här!" Linn fick ta den som tur var var alla döda.

Idag var sista dagen med Linn på jobbet, väldigt tråkigt måste jag säga sommaren har verkligen sprungit fram och jag har skrattat så mycket!

Inga kommentarer: