18.8.10

De senaste dagarna...

Annars har vi bara myst i soffan de senaste dagarna och tittat på den här lilla familjen..:D Väldigt mysigt, bara lyssnat till regnet som smattrat utanför och myst ner oss lite till i soffan..:)

Jag gjorde ett varsitt armband till mig och Hannah med våra namn, sen fick hon välja vilket hon ville ha och hon vill eha med mitt namn så då fick jag hennes..:)
En outfit som användes för någon dag sen: Jeans och kofta från Gina, skor från Scorett, sjal och tröja från HM.

Ursäkta den dålig uppdateringen här, jag ska vara lite flitigare jag lovar...

Idag har jag sjungit med Eva kören för första gången på länge, det har varit riktigt trevligt måste jag säga även om regnet öste ner när jag skulle åka både dit och hem så jag hade värsta randen efter regnjackan på byorna. När jag kom hem trodde jag låren skulle ha släppt eller förfrysts på vägen..:D

Inga kommentarer: