28.8.10

Gårdagen

Detta är tyvärr dock den enda bilden jag lyckades få ute på kvällen och det är från när vi skulle gå hem från Nivå och i en busskur satt dessa 4 kalsongbeklädda rumpor som Hannah uppmärksammade mig på, så himla fult att jag var tvungen att knäppa kort på det. Så varsågoda! :D
Sminkningen för kvällen var bara lite extra markerade ögon.
Och kläderna har jag tyvärr inget bättre kort på än det här, det är ett par lackiga leggings från Gina och en tight klänning från HM och till det hade jag lite blandade smycken..:D
Till kvällsmat blev det pizza för min del, mums! Och såhär fint var det när jag stod utanför pizzerian och väntade på att den skulle bli klar. Dels för att det var så fint väder, men också för att jag har en fix-idé om att om man går in på en pizzeria med nytvättat hår fastnar pizza lukten i håret mycket enklare än om man går in med skitigt hår. Och jag ville inte lukta pizza hela kvällen! Så därför blev det till att vänta ute för min del..;)
Det här är nog inte från igår och inte från idag heller men bilden är så mysig att den fick vara med här ändå. Nissemys i soffan! :D


Gårdagskvällen spenderades på Openmind här i Gävle på Nivå det var trevligt, lite lite folk dock och rätt tråkig musik dessvärre. Hade verkligen gjort ett mycket bättre jobb om jag varit DJ måste jag säga, men, men så är det. :) Jag och Hannah ful-dansade med hennes kompisar Sofia och Jossan istället och det var grymt roligt! :D Sen blev det till att gå hem och sussa så sött i min säng... forts. följer...

Inga kommentarer: